25-07-2012 Please note change of e-mail address - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joeb Koppenrade - WaarBenJij.nu 25-07-2012 Please note change of e-mail address - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joeb Koppenrade - WaarBenJij.nu

25-07-2012 Please note change of e-mail address

Blijf op de hoogte en volg Joeb

26 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

My Wanadoo e-mail address will change per the 1st of August into joeb.koppenrade@online.nl I can’t reach everybody, as I’m working from a little laptop without detailed information.

Mijn e-mail adres wijzigt per 1 augustus in joeb.koppenrade@online.nl
Ik kan niet iedereen bereiken want ik werk vanaf een laptopje met beperkte informatie.

Piper of the caribbean at sea.

• 04 Augustus 2012 - 15:09

Luud En Leidy Mulder:

Hallo Joep,

Hier een groet van je overburen. Wij wensen je ook voor de rest van de reis een behouden vaart en tot ziens in September.

• 04 September 2012 - 19:30

Richard:

Dag Joep,
    Je verhaal over de bootvluchtelingen en de inkomens gelezen, ik snap dat dat een indruk op je achterlaat gezien vanuit het Hollandse perspectief.
    Het ligt er maar net aan waar je geboren bent, toch vind ik wel dat ze om sommige landen een hek moeten zetten omdat de oplossing voor het individu niet op macro niveau te bieden is.
    Gelukkig ligt de beslissing bevoegdheid niet op ons bordje over eerlijk/oneerlijk etc.
    groeten Richard